FAQ

1.Na czym polega wysyłanie poprzez AW POLSKA ?

AW POLSKA jest operatorem logistycznym. Oznacza to, że możemy zaproponować usługi przewozu towarów, praktycznie dla każdego podmiotu gospodarczego jak i osobie prywatnej. Współpracuje z nami większość renomowanych firm transportowych, czy kurierskich. Każda z nich specjalizuje się w określonym typie przesyłki : paletowa , dłużycowa, paczkowa, krajowa czy międzynarodowa przesyłka lotnicza.

AW POLSKA łączy wszystkie oferty w jednym przejrzystym systemie wysyłkowym. Poprzez nasz portal w łatwy i niedrogi sposób możesz nadać paczkę krajową lub międzynarodową, paletę, czy transport całopojazdowy.

Nie wymagamy od naszych klientów specjalnych deklaracji ilościowych, minimalnego limitu wysyłkowego lub określonego obrotu. Każdy klient otrzymuje atrakcyjne stawki cenowe, znacznie niższe od podstawowych cenników poszczególnych firm spedycyjnych.

2.Jak zacząć wysyłanie za pośrednictwem AW POLSKA ?

Bardzo prosto, wystarczy (jeżeli jest to firma), skontaktować się z naszym biurem (biuro@aw-polska.pl lub Tel. 32/7336180, przedstawić charakterystykę swoich wysyłek (paczki, palety, ilości w miesiącu, średnie wagi), następnie zarejestrować się na naszej stronie www.aw-polska.pl, wysłać dokumenty firmowe (NIP, Wpis, Regon) i już można wysyłać zlecenia (formularz online). Podanie charakterystyki wysyłkowej, umożliwi nam na przedstawienie indywidualnej oferty cenowej, z zastosowaniem odpowiednich rabatów.

3.Czy koniecznie jest podpisanie umowy aby móc wysyłać ?

Nie. Obowiązkowa jest tylko rejestracja i zapoznanie się z regulaminem AW POLSKA. Każde przesłanie zlecenia transportowego do nas jest jednorazową umową na usługi logistyczne. Jednak zachęcamy i proponujemy podpisanie umowy, co pozwala sprecyzować wzajemną współpracę.

4.Kiedy płacę za usługi logistyczne i czy z oferty mogą korzystać tylko firmy ?

W przypadku firm, po rejestracji i przesłaniu dokumentów firmowych oraz akceptacji cennika, AW POLSKA automatycznie stosuje odroczony termin zapłaty 7 dni oraz faktury w cyklach tygodniowych. Osoby prywatne dokonują przedpłaty na rachunek AW POLSKA za zamówiony transport lub dowolną wielokrotność przesyłek.

5.Jak powinienem przygotować paczkę/paletę do wysyłki ?

Zgodnie z regulaminami przewoźników i AW POLSKA, stroną odpowiedzialną za odpowiednie przygotowanie towaru do wysyłki jest nadawca. Oczywiście korzystając z wieloletniego doświadczenia, nasi pracownicy chętnie poinstruują Państwa jak odpowiednio zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem. Wszystko zależy jaki towar zostaje oddany do transportu. Ogólnie towary w paczkach, powinny być zabezpieczone wypełnieniem oraz odpowiednim kartonem. Towar na paletach, musi być odpowiednio przymocowany na stałe do palety oraz odpowiednio zabezpieczony, szczególnie na rogach i w częściach mogących się potłuc.

6.Co robić w przypadku uszkodzenia mojego towaru ?

Korzystając z usług AW POLSKA, możemy liczyć na bezpłatne doradztwo i pełną pomoc w egzekucji roszczeń wobec danego przewoźnika. AW POLSKA, w imieniu poszkodowanego występuje oficjalnie do firm ubezpieczających danego przewoźnika i dochodzi na drodze polubownej do pozytywnego zamknięcia reklamacji.

Jeżeli odbiorca/właściciel towaru, zauważy uszkodzenie, informuje o tym kuriera doręczającego, który jest zobowiązany do sporządzenia protokołu uszkodzeń. Skan protokołu, wraz z listem przewozowym, fakturą zakupu i kwotą roszczenia prosimy wysłać na adres : biuro@aw-polska.pl . Nasze biuro będzie na bieżąco informować o procesie reklamacyjnym. Wszelkie otrzymane odszkodowania, są niezwłocznie przekazywane na konta naszych klientów bezpośrednio od ubezpieczyciela  lub poprzez AW POLSKA.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na nasz adres : biuro@aw-polska.pl odnośnie zasad pakowania, rodzaju transportu, specyfiki nadań itp. Chętnie służymy pomocą w zakresie ogólno pojętej tematyki związanej z transportem

Copyright © 2013 AW Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja BROKOM.NET outsourcing IT